Bekijk profielpagina

Blinkz #12 | hoe verhoog je de interactie in B2B nieuwsbrieven?

Revue
 
Email is voor de HBO studenten waar ik les aan geef een traag, saai, ouderwets kanaal. Regelmatig vra
 

Blinkz

11 december · Editie #12 · Bekijk online
Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.

Email is voor de HBO studenten waar ik les aan geef een traag, saai, ouderwets kanaal. Regelmatig vraag ik in een email aan een klas of iemand de informatie ook in de Whatsapp groep wil plaatsen, om zo te zorgen dat iedereen tijdig op de hoogte is. Dat betekent dat dit gedrag, deze houding t.o.v. het medium ergens de komende jaren ook merkbaar gaat worden in afnemende open rates, click through rates etc van B2B email marketing. En dat terwijl momenteel email marketing een zeer succesvol instrument is om bezoek te genereren (online én offline). In dit artikel staan diverse tips om de interactie via nieuwsbrieven te verhogen.

11 B2B Newsletter Tips to Drive Engagement
Quote
“The way to get started is to quit talking and begin doing.” - Walt Disney
Contact
Broekman Marketing Advies - contactgegevens
Hoe vond je deze editie?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland