Bekijk profielpagina

Blinkz - Editie #10

Revue
 
Reclame. Tot een jaar of 10 geleden was het een hele overzichtelijke wereld. Online Marketing was fli
 

Blinkz

5 april · Editie #10 · Bekijk online
Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.

Reclame. Tot een jaar of 10 geleden was het een hele overzichtelijke wereld. Online Marketing was flink in opkomst, maar deelde het speelveld met ‘traditionele’ media zoals kranten, tijdschriften, direct mail, buitenreclame, radio & TV. Inmiddels is het speelveld veranderd. Wat is reclame, welke uitingen, welke mediatypen zijn van toepassing? In het artikel van deze week een aanzet tot een nieuwe definitie van reclame (advertising), waarbij rekening gehouden wordt met hoe er vandaag de dag via allerlei media om de aandacht van de consument wordt geknokt.

The Definition of Advertising in Less Than 50 Words The Definition of Advertising in Less Than 50 Words
Quote
As a general rule of thumb, if you think it’s an ad, then it probably is.  
Hoe vond je deze editie?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland