Blinkz

Door Lode Broekman

Blinkz - Editie #14

#14・
97

abonnees

18

edities

Meld je aan voor mijn nieuwsbrief

By subscribing, you agree with Revue’s Voorwaarden and Privacybeleid and understand that Blinkz will receive your email address.

Revue
 
 

Blinkz

8 januari · Editie #14 · Bekijk online

Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.


Het belang van content in B2B marketing is inmiddels wel duidelijk. In verschillende fases van de buyers journey, de klantreis, is er de noodzaak om relevante content te bieden aan potentiële kopers. Die zakelijke content (het is immers B2B), die moet nu juist niet alleen maar zakelijk zijn. Door een menselijk element er aan toe te voegen, kunnen organisaties zich succesvol onderscheiden. Het artikel van deze week beschrijft diverse praktijkcases waar dit is toegepast.

Your B2B content is missing one thing. You. | B2B Marketing
Quote
Before you create any more “great content,” figure out how you are going to market it first - Newt Barret
Meer interessant leesvoer
b2b influencer campagnes voor De Baak
Contact
Broekman Marketing Advies - contactgegevens
Vond je deze editie leuk?
Klik hier om je uit te schrijven.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland