Bekijk profielpagina

Blinkz - Editie #16 - Bouwstenen van een Content Marketing Strategie

Revue
 
Iets met content. Elk bedrijf doet (of moet) iets met content. Maar wat dan? En hoe dan? Contentmarke
 

Blinkz

22 januari · Editie #16 · Bekijk online
Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.

Iets met content. Elk bedrijf doet (of moet) iets met content. Maar wat dan? En hoe dan? Contentmarketing is een volwaardig en effectief onderdeel van de online marketingstrategie geworden. In een medialandschap waar merken & organisaties steeds afhankelijker worden van ‘gevonden worden’, is het van groot belang om relevante content op de juiste plaats aan te bieden. Geen eenvoudige zaak, weet ik uit eigen ervaring. Geduld, geluk en een gedisciplineerde, gedegen aanpak zijn allemaal nodig om contentmarketing succesvol in te zetten.
In onderstaand artikel worden de bouwstenen van een B2B content marketing strategie zeer uitvoerig beschreven.

How to Build a B2B Content Marketing Strategy in 2019
Quote
“The best sales questions have your expertise wrapped into them.”
–Jill Konrath
Meer interessant leesvoer over contentstrategie
6 B2B Content Strategy Pitfalls to Avoid | Marketo
Contact
Broekman Marketing Advies - contactgegevens
Hoe vond je deze editie?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland