Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.
Iets met content. Elk bedrijf doet (of moet) iets met content. Maar wat dan? En hoe dan? Contentmarketing is een volwaardig en effectief onderdeel van de online marketingstrategie geworden. In een medialandschap waar merken & organisaties steeds afhankelijker worden van ‘gevonden worden’, is het van groot belang om relevante content op de juiste plaats aan te bieden. Geen eenvoudige zaak, weet ik uit eigen ervaring. Geduld, geluk en een gedisciplineerde, gedegen aanpak zijn allemaal nodig om contentmarketing succesvol in te zetten.
In onderstaand artikel worden de bouwstenen van een B2B content marketing strategie zeer uitvoerig beschreven.
Content marketing isn’t just for B2C buyers. B2B buyers are also looking for companies that they can find a connection with during their buyer journey. Learn how to begin building a B2B content marketing strategy to jumpstart your marketing efforts.
Quote
“The best sales questions have your expertise wrapped into them.”
B2B content strategy can be full of minefields. SEO is continually changing, your competition will always be right behind you, and to top it off, content marketing takes a ton of time, which no one seems to have. Learn six things to avoid when crafting your strategy.