Bekijk profielpagina

Blinkz - Editie #17 - Influencers & B2B Marketing

Revue
 
Influencer marketing groeit, maar staat nog steeds in de digitale kinderschoenen. Iets wat al helemaa
 

Blinkz

29 januari · Editie #17 · Bekijk online
Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.

Influencer marketing groeit, maar staat nog steeds in de digitale kinderschoenen. Iets wat al helemaal geldt voor de toepassing van Influencer Marketing in B2B Marketing. Dezelfde vragen die bij B2C worden gesteld zijn ook hier van toepassing: wat is de boodschap, voor wie is die bestemd en welke influencer kan deze het beste overbrengen? Waar binnen B2C het aanbod van influencers steeds groter wordt, is het bij B2B een stuk lastiger om de juiste match te vinden tussen boodschap, boodschapper en bereik. Toch zijn er wel een aantal cases te benoemen van bedrijven die Influencer Marketing hebben ingezet, zoals LinkedIn, Dell, SAP. Ook De Baak is al begonnen met influencer marketing. In onderstaand artikel wordt uitgebreid verteld ‘Hoe je B2B influencer marketing inzet om je bedrijf te laten groeien’.

Hoe je B2B influencer marketing inzet om je bedrijf te laten groeien - B2B leads, Lead generation software, Leadgeneratie | Online Succes
Quote
 “The first thing to consider in any influencer marketing campaign is understanding why your organization exists, and what it is trying to achieve. Absent this, and you’ve yet to influence yourself, let alone others.” - Philip Sheldrake, Oprichter ‘Digital Life’
Meer interessant leesvoer
Lead Ads vs. Landing Pages: 7 Reasons Why B2B Marketers Should Make the Switch
Contact
Broekman Marketing Advies - contactgegevens
Hoe vond je deze editie?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland