Bekijk profielpagina

Blinkz - Editie #18 - Voice Search & B2B Marketing

Revue
 
{{first_name}}, In de laatste drie maanden van 2018 werden er wereldwijd 38,5 miljoen slimme speakers
 

Blinkz

26 februari · Editie #18 · Bekijk online
Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.

{{first_name}},
In de laatste drie maanden van 2018 werden er wereldwijd 38,5 miljoen slimme speakers verkocht. Dat is meer dan in heel 2017. De snelle opmars van deze voice assistants zoals Google Home en (in Nederland in mindere mate) Amazon Echo heeft het pad geëffend voor voice search. Volgens Google worden vandaag al zo’n 20% van de zoekopdrachten ingesproken, en dat cijfer kan in 2020 naar 50% opklimmen.
Goed. Eerst zien (horen?), dan geloven of deze cijfers werkelijkheid worden. Waar ik niet aan twijfel, is de toename van ‘Smart’: smart homes, smart work, smart cities. Daarnaast heeft de groei van Voice Search invloed op SEO. De zoekopdracht verandert en dit heeft ook voor B2B bedrijven grote invloed. In het artikel wordt uitgelegd hoe je B2B content voice search-proof kunt maken.
Lode Broekman

Voice search in b2b: hoe optimaliseer je je SEO-content Com&Co
Quote
“The shift toward longtail keywords will be even more essential to SEO success. Why? Because of voice search” - Jeff Keleher, Brafton.com
Meer interessant leesvoer
Waarom B2B-bedrijven zich steeds meer gaan gedragen als B2C-webwinkels | Marketingfacts
Contact
Broekman Marketing Advies - contactgegevens
Hoe vond je deze editie?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland