Bekijk profielpagina

Blinkz - Editie #2

Revue
 
Customer experience is voor steeds meer bedrijven een belangrijk speerpunt omdat je je hiermee werkel
 

Blinkz

22 januari · Editie #2 · Bekijk online
Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.

Customer experience is voor steeds meer bedrijven een belangrijk speerpunt omdat je je hiermee werkelijk kunt onderscheiden. Alleen wat maakt nu een goede klantervaring? En waarom heeft iedereen het altijd over CoolBlue? 

Hoe je een customer experience strategie opzet - B2B leads, Lead generation software, Leadgeneratie | Online Succes
Quote
“Opportunity lies in the place where the complaints are.” 
(Jack Ma, Ali Baba)
Hoe vond je deze editie?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland