Bekijk profielpagina

Blinkz - Editie #3 - De nieuwe strategie van Facebook

Revue
 
 

Blinkz

29 januari · Editie #3 · Bekijk online

Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.


Allereerst een ‘hartelijk welkom’ aan alle nieuwe abonnees! Sinds het begin van dit jaar staat Facebook in de schijnwerpers. De uitspraken van Zuckerberg (vrij vertaald: “Let’s make Facebook great again”) zijn omgezet naar daden. Eenieders timeline is veranderd qua content (inhoud, type en afzender). Dit heeft flinke gevolgen voor organisaties die de laatste jaren hebben geleund op traffic vanuit Facebook. Er zijn diverse artikelen over geschreven. Aangezien ik er maar 1 per week deel, plaats ik hieronder de link naar de uitgebreide analyse van Ben Thompson, een longread over de beweegredenen van Facebook.

Facebook’s Motivations – Stratechery by Ben Thompson
Quote
“Marketing takes a day to learn and a lifetime to master.” - Philip Kotler
Vond je deze editie leuk?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland