Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.
De klantreis. Sinds een aantal jaren staat deze volop in de belangstelling. Een verdieping, een visuele weergave van de contactstrategie. Huidig en gewenst, zo u wenst, inclusief de verbetermogelijkheden. Er circuleren diverse modellen om de verschillende fasen te beschrijven. Zo hanteert Google bijvoorbeeld: See, Think, Do, Care. Op de HvA gebruiken we bijvoorbeeld ook nog het traditionele AIDA model, plus een extra A voor ‘Advocacy’. Type een zoekopdracht over het onderwerp in en er verschijnen diverse (overigens zeer bruikbare) modellen.
Ongeacht welk model er gebruikt wordt, de doelen en aanpak verschillen per fase. De content verschilt per fase. In het artikel van deze week wordt beschreven welke content in welke fase ingezet moet worden. Lees ze en tot volgende week.
Understanding your customer’s journey is vital to the success of any digital marketing strategy. Find out how to map your existing and future content to covert
Quote
“I do love email.” - Elon Musk
Hoe vond je deze editie?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.