Blinkz

Door Lode Broekman

Blinkz - Editie #5 - over Content en Customer Journeys

#5・
97

abonnees

18

edities

Meld je aan voor mijn nieuwsbrief

By subscribing, you agree with Revue’s Voorwaarden and Privacybeleid and understand that Blinkz will receive your email address.

Revue
 
 

Blinkz

12 februari · Editie #5 · Bekijk online

Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.


De klantreis. Sinds een aantal jaren staat deze volop in de belangstelling. Een verdieping, een visuele weergave van de contactstrategie. Huidig en gewenst, zo u wenst, inclusief de verbetermogelijkheden. Er circuleren diverse modellen om de verschillende fasen te beschrijven. Zo hanteert Google bijvoorbeeld: See, Think, Do, Care. Op de HvA gebruiken we bijvoorbeeld ook nog het traditionele AIDA model, plus een extra A voor ‘Advocacy’. Type een zoekopdracht over het onderwerp in en er verschijnen diverse (overigens zeer bruikbare) modellen. 
Ongeacht welk model er gebruikt wordt, de doelen en aanpak verschillen per fase. De content verschilt per fase. In het artikel van deze week wordt beschreven welke content in welke fase ingezet moet worden. Lees ze en tot volgende week.
Lode Broekman

How to Map Your Content to the Customer Journey
Quote
“I do love email.” - Elon Musk
Vond je deze editie leuk?
Klik hier om je uit te schrijven.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland