Blinkz

Door Lode Broekman

Blinkz - Editie #7 | China: van volgers tot leiders

#7・
97

abonnees

18

edities

Meld je aan voor mijn nieuwsbrief

By subscribing, you agree with Revue’s Voorwaarden and Privacybeleid and understand that Blinkz will receive your email address.

Revue
 
 

Blinkz

1 maart · Editie #7 · Bekijk online

Ik deel wekelijks lezenswaardige artikelen over onderwerpen als B2B marketing, communicatie & marketingtechnologie.


Dit keer geen leestip, maar een kijktip. De Chinese economie heeft een enorme omwenteling doorgemaakt. Eerst was er het kopieergedrag (vaak goed, soms minder goed). Inmiddels zijn de rollen omgedraaid. Tencent behoort tot de vijf grootste internetbedrijven ter wereld. De Alibaba groep is een van de koplopers op het gebied van e-commerce. Wereldwijd, niet alleen in China.  
In VPRO Tegenlicht: over hoe Chinese webshop-giganten ons online winkelgedrag gaan beïnvloeden. De gevolgen voor onze winkelstraten, voor onze bedrijfsparken, voor onze ondernemers en voor onszelf, als consument.

VPRO Tegenlicht: Shoppen volgens China kijk je op npo.nl
npo.nlDeel
Quote
“Opportunity lies in the place where the complaints are.” – Jack Ma
Vond je deze editie leuk?
Klik hier om je uit te schrijven.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Lode Broekman met Revue.
Nederland